Sponsorem Mistrzostw Polski PTS Classic może być:
– obiekt saunowy respektujący zasady poprawnego saunowania
– dowolny podmiot działający w branży saunowej i okołosaunowej, lub niezwiązany z branżą saunową, który wesprze organizację turnieju i prześle ofertę sponsorską za pomocą właściwego formularza zgłoszeń dostępnego na stronie turnieju w dziale Sponsorzy
Organizator zastrzega sobie prawo wyboru ofert sponsorskich.
PODZIAŁ SPONSORÓW:
Sponsor Generalny – podmiot, którego wsparcie stanowi wartość strategiczną dla organizacji mistrzostw zaraz po sponsorze tytularnym, którym jest Organizator. Jest to podmiot fundujący najważniejsze elementy organizacyjne funkcjonowania mistrzostw jak koszty organizacji, promocji, zaplecza noclegowego, medali i statuetek, koszulek i nagród dla zawodników.
Sponsorzy turnieju głównego – podmioty które mają największy po Sponsorze Generalnym wkład w organizację turnieju w postaci zarówno wsparcia finansowego jak i nagród dla zawodników.
Sponsorzy konkursów towarzyszących – podmioty, które są sponsorami nagród w konkursach towarzyszących.
Sponsorzy dodatkowi – podmioty, które wystawią zawodnika na turniej jako swojego reprezentanta i wpłacą darowiznę w wysokości minimum 200 zł na konto bankowe Organizatora. Więcej informacji w Regulaminie. Sponsorzy dodatkowi wysyłają zgłoszenie za pomocą formularza dostępnego TUTAJ.
Sponsorzy turnieju głównego i konkursów towarzyszących mogą przesyłać oferty sponsorskie za pomocą niniejszego formularza. Formularz określa dane sponsora, rodzaj i zakres wsparcia. Oferty można przesyłać w ciągu całego roku na wybraną edycję danego turnieju dostępną w formularzu. Termin zgłoszeń ofert sponsorskich upływa najpóźniej na 30 dni przed terminem danej edycji turnieju. Dokładny termin zgłoszeń określa każdorazowo Organizator.
Sponsor Generalny otrzymuje następujące formy promocji:
– duże logo na stronie głównej turnieju oraz w dziale sponsorzy z linkiem do swojej strony internetowej
– duże logo z przodu koszulki turniejowej zaraz pod logo mistrzostw
– duże logo we wszystkich videoklipach promujących turniej emitowanych w Internecie, na telebimach w dniach organizacji mistrzostw, oraz przez patronów medialnych mistrzostw i w mediach społecznościowych Organizatora i Gospodarzy
– logo na plakatach i innych materiałach drukowanych promujących mistrzostwa
– wyczytanie nazwy sponsora oraz sponsorowanej nagrody podczas ogłaszania wyników mistrzostw
– możliwość ustawienia własnych materiałów promocyjnych w postaci bannerów, rollupów i wyłożenia ulotek i organizacji innych form promocji na miejscu podczas mistrzostw – do ustalenia z Organizatorem
Sponsorzy turnieju głównego otrzymują następujące formy promocji:
– logo na stronie głównej mistrzostw oraz w dziale sponsorzy z linkiem do swojej strony internetowej
– logo na planszy sponsorów mistrzostw we wszystkich videoklipach promocyjnych emitowanych w Internecie, na telebimach w dniu mistrzostw, oraz przez patronów medialnych mistrzostw i w mediach społecznościowych Organizatora i Gospodarza
– promocję w mediach społecznościowych Organizatora
– wyczytanie nazwy sponsora oraz sponsorowanej nagrody podczas ogłaszania wyników mistrzostw
– możliwość ustawienia własnych materiałów promocyjnych w postaci bannerów, rollupów i wyłożenia ulotek, oraz organizacji innych form promocji na miejscu podczas turnieju
Sponsorzy konkursów towarzyszących otrzymują następujące formy promocji:
– logo w dziale sponsorzy z linkiem do swojej strony internetowej
– logo na planszy sponsorów konkursów towarzyszących we wszystkich videoklipach promujących mistrzostwa emitowanych w Internecie, na telebimach w dniu mistrzostw, oraz przez patronów medialnych mistrzostw i w mediach społecznościowych Organizatora i Gospodarza
– wyczytanie nazwy sponsora oraz sponsorowanej nagrody podczas ogłaszania wyników konkursów towarzyszących
– możliwość ustawienia własnych materiałów promocyjnych w postaci bannera lub rollupu i wyłożenia ulotek na miejscu podczas turnieju
Sponsorzy dodatkowi otrzymują następujące formy promocji:
– logo przy nazwisku sponsorowanego zawodnika na stronie internetowej turnieju wraz z linkiem do swojej strony internetowej
– logo przy nazwisku sponsorowanego zawodnika w videoklipie promującym zawodników, emitowanym na stronie internetowej Organizatora, w mediach społecznościowych, oraz przez patronów medialnych mistrzostw i na telebimach w dniu turnieju
UWAGA!
Za zgodą Organizatora i Gospodarza, sponsorzy mogą otrzymać możliwość dystrybuowania i sprzedaży własnych produktów i usług w wyznaczonym miejscu i na zasadach określonych przez Gospodarza mistrzostw (wzór umowy jest do wglądu poniżej).
Małe logo na plecach koszulki mistrzostw otrzymuje sześciu sponsorów z największą wartością wkładu w organizację.
ZOBOWIĄZANIA SPONSORA:
Sponsor wyraża zgodę na używanie jego imienia i nazwiska wyłącznie w celu realizacji zobowiązań określonych w wybranej umowie sponsorskiej, której wzór dostępny jest do wglądu poniżej:
- umowa ze sponsorem generalnym – wzór
- umowa ze sponsorem nagród w turnieju głównym – wzór
- umowa ze sponsorem nagród w konkursach towarzyszących – wzór
Za działania przeprowadzone przez Organizatora na rzecz Sponsora, o których mowa w umowie, Sponsor przekaże Organizatorowi określone w przesłanym formularzu i umowie sponsorskiej produkty/ usługi o ustalonej wartości.
W przypadku, gdy dana edycja mistrzostw PTS Classic nie odbędzie się z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Organizatora, Organizator zobowiązuje się zwrócić przekazane produkty, o których mowa w umowie, w terminie do 31 grudnia roku kalendarzowego, w którym zaplanowana była dana edycja.
W przypadku, gdy dana edycja mistrzostw PTS Classic nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od Organizatora, Organizator, za pisemną zgodą Sponsora, może otrzymane wsparcie przekazać na organizację kolejnej edycji PTS Classic lub innego turnieju organizowanego przez PTS.
